BORA-hansgrohe cykelholdet med Peter Sagan og Rafal Majka.
BORA-hansgrohe

EAT. RACE. SHOWER. REPEAT.

Vi er engagerede i sport på grund af vores lidenskab for vand: hansgrohe er officiel titelsponsor for det professionelle cykelhold BORA-hansgrohe. Ved Tour de France er der fokus på præstation og regeneration, holdånd og følelser. I en levende podcast om løbet fortæller vores cykelryttere om, hvordan bruserfornøjelse både giver afslapning og nye kræfter.

Tour de France & BORA-hansgrohe: Podcast om succesholdet

Rytterne presser sig selv til grænsen og begejstrer med udholdenhed og dynamik i deres yderst krævende job. Vand giver en daglig dosis energi: hansgrohe hjælper dem med at fokusere på den næste udfordring og slappe af under bruseren bagefter. Denne duet af motivation og belønning sætter topatleterne stor pris på, ikke mindst under Tour de France.

Forberedelse til næste etape eller nedkøling og opfriskning efter en toppræstation: Vandfornøjelse med hansgrohe støtter cykelrytterne under et af verdens vigtigste cykelløb. Med vores podcast kan du også være med, når rytterne forbereder sig til starten den 29. august og deler personlige oplevelser under løbet. Det og andet „backstage“-materiale får du i podcasten, som du kan nyde derhjemme i et „relaxing moment“.

Med hansgrohe kan du også selv få en forfriskende pause fra hverdagen. Find inspiration til afslappende øjeblikke på Facebook og Instagram

Succesholdet BORA-hansgrohe kører mod sejr

Fart på med moustache

Moustache er moderne. Det er lige så moderne og trendy som for 120 år siden, da Hansgrohe blev grundlagt. I dag er overskæg et symbol på et moderne og gennemført look, ikke mindst blandt cykelryttere og fans. Det var det, der inspirerede os til at skabe en underholdende onlinekampagne. Den gode forbindelse mellem den dynamiske elitesport og det stilede look er kernen i den sjove deltagelse i ’Mustache Challenge’.
​​​​​​

Følg os her

Du kan følge med i BORA-hansgrohe cykelholdets aktiviteter på den officielle hjemmeside og på de sociale medier: